LIVRARE GRATUITA PESTE 200 Lei

Termeni si conditii

1.      Definitii
YOKKO - Societatea Comerciala YOKKO FASHION S.R.L., organizata in baza legii romane, cu sediul in str. Sapte Drumuri 42, 031648 Bucuresti, Romania, cod de identificare fiscala RO 7137693, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40/1195/1995, cu capital subscris si varsat de 18200 lei, avand deschis contul in lei RO07 RZBR 0000 0600 0463 8322 la RAIFFEISEN BANK SMB, telefon (021) 324-4814, email office@yokko.ro, numar EORI RO7137693, numar de inregistrare infochiosc ANSPDCP 2447.
SITE - Domeniile yokko.ro, yokko.eu si subdomeniile acestora, incluzand dar nelimitandu-se la siteurile public disponibile www.yokko.ro si www.yokko.eu.
CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre YOKKO prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al YOKKO UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de YOKKO intro anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care YOKKO are incheiate contracte de parteneriat, intro anumita perioada;
  • date referitore la YOKKO, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
UTILIZATOR - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre YOKKO si acesta si fara a necesita un CONT.
CONT - ansamblul format dintro adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre YOKKO si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de YOKKO si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.
BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre YOKKO intro anumita perioada, fara nici un angajament din partea YOKKO cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre YOKKO catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre YOKKO, indifferent de modalitatea de livrare

 

2.      General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre utilizator sau client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre YOKKO si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.yokko.ro.
2.4. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, YOKKO sau oricarui tert cu care YOKKO are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de YOKKO prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea YOKKO de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea YOKKO.
2.5.2. YOKKO va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze YOKKO, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la YOKKO destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de YOKKO.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de YOKKO si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, YOKKO va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

3.    Marci inregistrate
3.1. Siglele YOKKO, KK si YOKKO - The Fashion Store sunt marci inregistrate ale SC YOKKO FASHION SRL in Romania, sub numerele 54258, 118906, respectiv 119849.
3.2. Nici una dintre marcile inregistrate ale SC YOKKO FASHION SRL nu pot fi folosite integral, partial, transferate si/sau modificate, sub nici o forma, electronica, sau presa scrisa, fara acordul prealabil scris al YOKKO.

4.    Continut
4.1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a YOKKO sau al unor terti, caz in care continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului continut, pentru care YOKKO detine licenta de utilizare si/sau publicare.
4.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de YOKKO, includerea oricarui continut in afara siteului YOKKO, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al YOKKO asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al YOKKO.
4.3. Orice continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre YOKKO si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea YOKKO cu referire acel continut.
4.4. Utilizatorul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.
4.5. In cazul in care YOKKO confera Utilizatorului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelori continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea YOKKO pentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului acordului de utilizare.
4.6. Nici un continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea YOKKO si/sau al angajatului YOKKO care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
4.7. Orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de Acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa

5.    Contact
5.1. YOKKO publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Utilizator.
5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Utilizatorul sau Clientul permite YOKKO sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
5.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea YOKKO de a contacta Utilizatorul sau Clientul.
5.4. Accesarea siteului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate YOKKO se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului sau Clientului si YOKKO, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea YOKKO in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
5.5. YOKKO isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

6.    Buletin informativ
6.1. Primirea buletinului informativ presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord.
6.2. Datele preluate de la Utilizator sau Utilizator in scopul expedierii buletinului pot si vor fi folosite de catre YOKKO in limitele Politicii de confidentialitate.
6.3. Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment:
6.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit.
6.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.
6.3.3. Prin contactarea YOKKO, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.  
6.4. Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
6.5.                YOKKO isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea YOKKO, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
6.6. YOKKO nu va include in buletinele sale informative transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al YOKKO, la momentul expedierii buletinului.

7.    Politica de confidentialitate
7.1. YOKKO colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al utilizatorului sau al clientului, in urmatoarele scopuri:

  • validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
  • rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
  • pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
  • trimiterea de buletine informative periodice, in format exclusiv electronic;
  • contactarea acestuia, la cererea sa voluntara; 
  • contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
  • scopuri statistice.

7.2. YOKKO poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre YOKKO pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actionilor Utilizatorului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea YOKKO si/sau al eventualilor terti cu care YOKKO are contracte de parteneriat in acel moment.
7.3. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.
7.4. Pentru exercitarea drepturilor cf art. 7.3, clientul sau utilizatorul se va adresa YOKKO, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.
7.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Utilizatorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
7.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, procesarea datelor cardurilor bancare acceptate la plata (VISA/MasterCard) se face in mod exclusiv pe serverele Societatii Comerciale GECAD ePayment International SA, membra a grupului PAYU, website www.payu.ro, in calitate de procesator de carduri bancare agreat de catre YOKKO.
7.7. YOKKO nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului.
7.8. Politica de confidentialitate YOKKO se refera doar la datele furnizate voluntar de catre client sau utilizator exclusiv pe site. YOKKO nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
7.9. YOKKO se obliga ca datele colectate ale Clientului/Utilizatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
7.10. Exceptie face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
7.10’. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre YOKKO are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
7.11. YOKKO garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
7.12. YOKKO nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

8.    Politica de vanzare online
8.1. Accesul la serviciu
8.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui utilizator care poseda sau isi creeaza un cont.
8.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile documentului.
8.1.3. YOKKO poate limita accesul clientului la serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.
8.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clienti.
8.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, YOKKO isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul clientului la continut sau serviciu.
8.2.    Produse si servicii
8.2.1. YOKKO poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care YOKKO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
8.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
8.2.3. YOKKO poate limita capacitatea de achizionare a unor produse ssau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
8.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site includ TVA.
8.2.5. Tarifele produselor sau serviciilor pot fi afisate pe site si in alta moneda in afara de RON, in functie de limba interfetei, aleasa voluntar de catre Client sau Utilizator.
8.2.6. Tarifele produselor si/sau serviciilor afisate pe site in alta moneda decat RON au caracter pur informativ si pot diferi ca exprimare echivalenta in RON, in functie de paritatea folosita de catre YOKKO.
8.2.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.
8.2.8. In cazul platilor online YOKKO nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de  catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
8.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea YOKKO, acestea fiind cu titlu de prezentare.
8.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor YOKKO isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

8.3.    Valabilitatea ofertei
8.3.1. YOKKO isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului.
8.3.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil.
8.3.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
8.3.4. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintro comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
8.3.5. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintrun contract onorat conform art. 8.6.3. nu se poate modifica.
8.3.6. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract conform art 8.4.8, doar in cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs.
8.3.7. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract conform art 8.4.8, atunci cand este contactat (contacteaza) de catre YOKKO conform cu art 8.4.2 si metoda de plata aleasa de acesta este cu card bancar.
8.3.8. Clientul poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 8.9.
8.4.    Comanda online
8.4.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
8.4.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
8.4.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca YOKKO poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de YOKKO, in functie de scop/situatie:

  • 8.4.3.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;
  • 8.4.3.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de YOKKO, in cazul platii cu card bancar.
  • 8.4.3.3. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
  • 8.4.3.4. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.4.3.3, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
  • 8.4.3.5. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

8.4.4. YOKKO poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

  • 8.4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 8.4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de YOKKO, in cazul platii online;
  • 8.4.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
  • 8.4.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea YOKKO si/sau partenerilor acestuia
  • 8.4.4.5. fara nicio justificare.

8.4.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat coform 8.4.3.
8.4.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre YOKKO in maxim 48 de ore de la data la care YOKKO a luat la cunostinta acest fapt.
8.4.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, YOKKO va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care YOKKO a luat la cunostinta acest fapt.
8.4.8. In cazul in care clientul a ales metoda de placa prin card bancar, iar contravaloarea produselor/serviciilor comandate a fost blocata pe cardul sau, acesta are dreptul de a modifica continutul comenzii sale, in momentul in care este contactat de catre YOKKO conform art 8.4.3., in limita valorii blocate pe cardul sau.
8.4.8’. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 8.4.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mic decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, YOKKO va dispune deblocarea in contul Clientului a valorii diferentei dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care YOKKO a luat la cunostinta acest fapt.
8.4.9. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care YOKKO informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
8.4.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea YOKKO, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
8.4.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
8.5.    Comanda telefonica
8.5.1. Clientul / Utilizatorul nu poate efectua comenzi telefonice.
8.6.    Contract si finalizare
8.6.1. YOKKO va include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
8.6.2. YOKKO va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul.
8.6.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea YOKKO, devine Contract onorat.
8.7.    Transport
8.7.1. Clientul poate opta numai pentru una dintre variantele de transport ale produselor/serviciilor achizitionate, disponibila pe site, la momentul efectuarii comenzii, indiferent de tipul comenzii sale. 
8.8.    Calitate si garantii

8.8.1. Calitatea si garantia conformitatii produselor YOKKO revine in totalitate YOKKO.
8.8.2. Calitatea si conformitatea oricarui alt produs sau serviciu furnizat de catre YOKKO, dar dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert, revine in totalitate acestuia.
8.8.3. YOKKO nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.
8.8.4. Garantia comerciala a produselor YOKKO este de 30 zile calendaristice de la data achizitiei sau a livrarii efective a produsului.
8.8.5. Pentru a putea beneficia de remedierea situatiei, CLIENTUL se oblige sa indeplineasca cumulativ umatoarele:
  • 8.8.5.1 Sa notifice YOKKO in scris intentia de acordare de garantie pentru acest produs, cat si lipsa de conformitate sau defectul reclamat
  • 8.8.5.2 Sa puna la dispozitia YOKKO produsul in cauza, in starea sa curenta, intrun termen rezonabil, prin mijloace proprii sau terte-parti, stabilite de comun acord intre parti
  • 8.8.5.3 Sa se asigure ca produsul in cauza va fi pus la dispozitia YOKKO in aceeasi conditie ca in momentul in care a fost plasata cererea de acordare de garantie
  • 8.8.5.4 Sa faca dovada achizitiei prin documentul fiscal emis de catre YOKKO in original sau copie
  • 8.8.5.5 Sa puna la dispozitia YOKKO orice alta informatie sau document necesar solutionarii problemei
8.8.6. YOKKO nu poate acorda garantia pentru produsul respectiv in urmatoarele situatii:
  • 8.8.6.1 Neindeplinierea cumulata a conditiilor de la art. 8.8.5
  • 8.8.6.2 In urma analizei reprezentantilor YOKKO, dauna a fost provicata voit sau involutar de catre CLIENT
  • 8.8.6.3 Produsul nu prezinta toate etichetele si emblemele interne, ne-detasabile
  • 8.8.6.4 Produsul pus la dispozitia YOKKO nu are toate accesoriile, atasate sau incluse la data livrarii sau achizitiei acestuia
  • 8.8.6.5 Produsul a fost alterat voit de catre CLIENT
8.8.7 YOKKO se obliga sa ofere un raspuns formal la situatia prezentata, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii in garantie a produsului
8.8.8 YOKKO ofera una dintre solutiile urmatoare, la problema de garantie prezentata, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii in garantie a produsului, in functie de specificul problemei, a stocului disponibil si legislatia in vigoare, insotit intotdeauna de o informare formala:
  • 8.8.8.1 Remediarea partiala/totala a defectului
  • 8.8.8.2 Inlocuirea produsului cu unul indentic
  • 8.8.8.3 Inlocuirea produsului cu unui similar, masura stabilita de comun acord cu CLIENTUL
  • 8.8.8.4 Sa ofere rambursarea partiala/totala a contravalorii achitate de catre CLIENT pe produs, printro metoda stabilita de comun accord
8.8.9 In cazul in care CLIENTUL nu este satisfacut de solutia prezentata de catre YOKKO se poate adresa organelor competente, pe baza deciziei formale de partea YOKKO

8.9.    Returnarea produselor
8.9.1. Clientul YOKKO poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

  • 8.9.1.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
  • 8.9.1.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe
  • 8.9.1.3. Produsele ce au fost livrate gresit
  • 8.9.1.4. Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate
  • 8.9.1.5. “Consumatorul are dreptul sa de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

8.9.2. Clientul este obligat sa notifice YOKKO, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 8.9.1.5.
8.9.3. Clientul este obligat sa notifice YOKKO, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 8.9.1.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 8.9.1.5.
8.9.4. Clientului care a notificat YOKKO conform art 8.9.2 / art 8.9.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la YOKKO in maxim 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar YOKKO considerand cererea nefondata/invalida.
8.9.5. Clientul nu isi poate exercita drepturile specificate la art 8.9.1 intrun magazin al YOKKO.
8.9.6. Clientul YOKKO nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:

  • 8.9.6.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 8.9.1.4.
  • 8.9.6.2. Cererea de returnare in cazul art. 8.9.1.2 sau 8.9.1.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 8.9.1 are data de expediere care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 8.9.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • 8.9.6.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 8.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

8.9.7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului.
8.9.8. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 8.9.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
8.9.9. In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 8.9.1.4, iar YOKKO nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 8.9.7.
8.9.10. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
8.9.11. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

9.    Frauda si SPAM
9.1. YOKKO nu solicitã Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
9.2. Exceptie de la art. 9.1 fac numai Clientii persoane juridice, in sensul obtinerii de catre YOKKO a numarului de cont, respectiv a bancii Clientului, in numele caruia se va face facturarea unei comenzi, in cazul unei Comenzi telefonice.
9.3. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
9.4. YOKKO declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele YOKKO.
9.5. Clientul sau Utilizatorul va informa YOKKO asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
9.6. YOKKO nu promoveaza SPAMul.
9.7. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.
9.8. Comunicarile realizate de catre YOKKO prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
9.9. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau YOKKO si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
9.9.1. de a accesa datele de orice tip ale altui utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
9.9.2. de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre YOKKO catre Utilizator / Client
9.9.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
9.9.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre YOKKO catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

10.    Limitare de responsabilitate
10.1. YOKKO nu poate fi tinuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza continut.
10.2. YOKKO nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
10.3. In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii YOKKO, la adresa office@yokko.ro, astfel incat YOKKO sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
10.4. YOKKO nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al YOKKO.
10.5. YOKKO nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
10.6. YOKKO este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al YOKKO, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
10.7. YOKKO nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
10.7.1.»serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
10.7.2.»serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
10.7.3.»produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
10.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
10.9. Orice disputa cu privire la un Contract, care nu poate fi solutionat de catre Client cu un reprezentant YOKKO prin metoda de contact aleasa si pentru care YOKKO nu a oferit o decizie formala, va fi indreptata de catre Client pentru conciliere interna catre dna Trandafir Lucica la telefon 021 3230069 sau email support@yokko.ro.

11.    Forta majora si cazul fortuit
11.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat conform art 8.4.8. sau 8.5.4, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
11.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
11.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
11.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
11.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 11.3

12.    Litigii
12.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre YOKKO Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele "Termeni si conditii de utilizare".
12.2. Orice disputa cu referire la prezentele "Termeni si Conditii" care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si YOKKO se va rezolva pe cale amiabila.
12.3. YOKKO nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
12.4. Orice disputa de orice fel (exclusiv art. 12.2) care ar putea sa apara intre Utilizator si YOKKO sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
12.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
12.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

 

13.    Dispozitii finale
13.1. YOKKO isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.
13.2. YOKKO nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
13.3. YOKKO isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.

Sumar revizii TCC

Revizia Data Sumar modificari
Revizia 1 29-MAI-2013
  1. Completare date de identificare
  2. Actualizare informatii marci inregistrate
  3. Completare politica garantie
Revizia 0 25-OCT-2007 Revizia initiala
Inscrie-te la newsletter
pentru noutati saptamanale
GO
languageROMANIA
Limba: ROMANA
MODIFICA

CONTINUA